Tisdag ,

hej hopp alla glad och alla som är förskylda , :D (aaa),
när jag vaknade idag så kändes som jag skulle dö seriöst det kändes värkligen som det,
jag har typ inte sovit något alls tack vare att ja börjar bli förskyld .___. Yeeeh  vad kul., nooot XD men men sånt är livet x)
så blir man juh as glad när man kollade ut i morse , snö snö snö och mer snö,... asså jag blir såå himla trött på all jävla snö! jag vill ha sommar nuuuuuuuuuu!
asså det känns som der aldrig kommer bli sommar :( 

men imorgon är det en vecka kvar tills jag fyller år hiihii längtar :D, så jag kankse ska typ vara ledig då för ska typ träffa pappa och dom andra , (undra hur det kommer gå....) men men :)det kommer nog gå bra det:D

nej men nu ska jag plugga lite (aaaa) , no, so, fan hatar värkligen so ,,

Kram kram
Jennifer :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0